Pogoji

Pogoji poslovanja
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Nakup je možen le v slovenskem jeziku.

Cene izdelkov
Vse cene v katalogu so v EUR in že vključujejo 22% davek na dodano vrednost. Prodajalec jamči, da se cena artikla od nakupa do dostave ne spremeni.

Rok veljavnosti ponudbe
Če ni drugače določeno pri opisu izdelka ponudba velja do razprodaje zalog. Po razprodani zalogi je izdelek umaknjen – ni viden v ponudbi.

Kvaliteta izdelkov
Dobavitelji zagotavljajo, da so vsi izdelki izdelani iz kvalitetnih materialov in kvalitetno izdelani.

Način plačila

Ob prevzemu pošiljkekupnino plačate poštarju ob dostavi paketa
Elektronska Banka: KLIK,ABANET…Po oddaji naročila prejmete na vaš e-naslov potrdilo o naročilu. Na potrdilu je zapisana številka TTR podjetja, kot sklic navedite številko naročila. Plačilo izvedete z nakazilom na naš TTR račun.

Dobavni rok
Rok dobave je do 15 dni.

Dostava
Dostava naročenega blaga poteka preko GLS. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Za osebni prevzem v naši maloprodajni trgovini Saba v Novih Fužinah 49, v Ljubljani, počakajte na sporočilo, da je izdelek pripravljen za prevzem ali pokličite na 01/5408-046.

Stroški dostave
Strošek dostave je 3,50 € ne glede na težo in velikost paketa ob nakupu do vrednosti računa 50€. Ob nakupu nad 50€ ali več je poštnina brezplačna. Ob odstopu kupca od pogodbe in vračilu blaga stroške dostave krije prodajalec. Tako tudi v primeru prve menjave. Za vse nadaljnje menjave blaga stroške dostave plača kupec.

Vračilo izdelka
Kupec lahko v 14. dneh od prevzema izdelka trgovcu sporoči na e-naslov saba@spodnjeperilo.si, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vračilo plačila mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga in sporočila o odstopu od pogodbe. C+Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude vračil. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blag v enakem stanju kot ga je prejel vrniti podjetju v 30 dneh po sporočilu. V primeru, ko je bil izdelek izdelan ali predelan po željah kupca se smatra, da je bil izdelek “izdelan po naročilu kupca” in v tem primeru trgovec ni dolžan sprejeti izdelka v vračilo ali zamenjavo. Povezava na obrazec za vračilo.

Odgovornost za stvarne napake
Podjetje odgovarja za stvarne napake, če kupec o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo lahko sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Menjava izdelka
V kolikor kupcu ne odgovarja velikost barva ali model izdelka ga lahko zamenja.

Varnost kupcev
Kupec po zaključku nakupa prejme v svoj poštni predal (e-naslov naveden pri plačniku) potrdilo o nakupu. Podatki o nakupih so hranjeni na strežniku in fizično na sedežu podjetja Saba d.o.o. Dostop do podatkov je možen na zahtevo kupca s sporočilom preko elektronske pošte. Osebni podatki kupcev so namenjeni izključno za potrebe podjetja Saba d.o.o. in ne bodo posredovani tretji osebi.

Točnost podatkov
Podjetje Saba d.o.o. se trudi, da so vsi podatki na teh straneh točni in ažurni. Podjetje ima pravico spreminjati podatke in pogoje na teh straneh brez predhodne najave.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Potrošnik ima možnost izvensodnega reševanja sporov preko izvajalca http://www.ecdr.si/
Povezava na platformo SRPS

Informacije o izvajalcu IRPS:
EVROPSKI CENTER ZA REŠEVANJE SPOROV

Tomšičeva ulica 6
1000 Ljubljana
+386 8 20 56 590
info@ecdr.si

Piškotki
Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine.

Seznam piškotkov, ki jih uporablja spletna stran spodnjeperilo.si
PHPSESSID – za vzpostavitev uporabniške seje in delovanja piškotkov
language – jezik
currency – valuta
cc_cookie_accept; cc_cookie_decline – preverjanje potrditve piškotkov

Google Analytics – statistika ogledov spletne strani
_utma; _utmb; _utmc; _utmv; _utmz
Ad-partner – reklamne kampanje
adp_partner

Podatki podjetja
SABA d.o.o.
Nove Fužine 49, 1000 Ljubljana
GSM: +386 31 292 241
Identifikacijska številka za DDV: SI54340683, podjetje je davčni zavezanec
Maticna številka: 5355346000
Transakcijski racun: SI56 0205 6001 2714 897 (NLB d.d.)

Ostali pogoji
Za uspešen nakup se kupec mora strinjati z navedenimi pogoji.
V kolikor se ne strinja naj ne kupuje na teh straneh.